10kr i jackan tagga macka imorn då...

Jag hann inte prata med Robi (eller hur de stavas) idag på baletten känns ändå skönt  för jag vill prata länge ^^
 Men på fredag då ni. 
Jag han dock prata med Mattias på Idrotten och de önskar jag att jag inte gjort.
Han sa ba en massa konstiga och riktigt dumma saker som ja absolut inte ville höra men men.
Jag ligger just nu på G bara för att han inte har sett mig! Ofta det är mitt fel.
Va tusan kan han inte bara kolla på mig då
:O
Men jag ska ha MVG även om jag ska behöva hoppa över havet.


Hahaha.. Nästa onsdag ska jag och Lydia ha värsta kalaset på Sh:n. Vi ska äta mackor,yoghurt, fruktsallad :D
FETT NICE


Nu sitter jag i soffan ser på lite SATC, spelar blocks (som Amanda fick mig att bli beroende av. Tack för den),
pratar hemska minnen med Sofie 
och äter lite chokladpudding Mummsigt..
ska snart fara och träna volleyboll som jag inte är så pepp på nu.





Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0