Mjukisbyxor är hett...

Jag fick en liten lätt chock när jag klickade upp internet
min första tanke va Vem tusan har ändrat min startsida
men de vissade sig ju bara vara JDK som hoppat över halva vinter och hela våren
och gick på en gång till sommarlov. Jag ska dock inte klaga  för jag är så på!!


Kom just hem från Pernilla och NEJ Jessica vi ser inte fortfarande slutet på filmen utan nu har vi hoppat över till serien.
Sex and the city ändå från början PARTY.
Det måste vara världens bästa serie usch va vi älskar den <33
Fast jag stör mig på en sak och de är att dom har så himla roliga och fina kläder hela tiden och så sitter man där i sina mjukisbyxor DEPP.


Kram Josse







 


Kommentarer
Postat av: Victooria

Nu har jag den här sidan som bokmärke :O :P nöjd nu josse? :D

2009-01-08 @ 23:11:33
Postat av: Emma

Vi började i onsdags :P

Cheerleading är ¤%/(%¤#¤%&/(%¤#" XD

2009-01-09 @ 11:38:27
URL: http://modoemma.blogg.se/
Postat av: Rebekka

Jag har också ladda hem alla satc säsonger :D är på andra nu :D men alltså, jag blev ändå lite besviken för sååå bra är dom ju inte.. =O

har ni lagt märke till att jag har blivit en stor läsare av eran blogg? ;) ;)

2009-01-09 @ 14:45:47
Postat av: Rebekka

* Ivrig läsare!! ett adjektiv som passar perfekt!

2009-01-09 @ 14:56:09
Postat av: Jossan

Nää kanske inte jag vet inte har bara sett 5avsnitt än så länge.. HAHAH!!

JAA men de är bra Rebekka de diggar vi

2009-01-09 @ 18:01:07
URL: http://breakaleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0