Galet höru...

Jag är halv klar med mitt tal och de är ju sååå super bra verkligen.. NOT
Men jag orkar inte lägre så de får duga vad kan hon förvänta sig av en som inte övertygar folk utan hotar.
Skolan är PARTY verkligen.

Men nu sitter jag och äter mina mackor och dricker mjölk samtidigt som jag och Julia och pratar matställen till imorn då vi ska va kvar i stan och se då Amanda och hennes band spela på kvällen. Det är däremot PARTY
+ att de blir ju spännande och se hur vi tar oss dit. Vi minns ju alla när vi skulle till Amanda på klassfesten. Hahah



Jag - Tänk om man skulle lära en katt att hoppas på människor man inte tycker om.
Fanny - Hahah... Jaa
.............TYSTNAD............
Fanny - Jag har lärt en katt att Mjauua!
HAHHAHAHA

Jaa idag när jag och Iza var påväg hem så såg jag världens snyggaste jacka AAAHHH!!!
Den va gul och hade vita ränder galet va snygg den va :D



För annat så har jag skönaste halsduken och skorna Mmmmm I love it..


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0