varmt och skönt...

Ja det är ju alltid lika roligt att inte ha nånting att göra, ingen att prata med och som pricken över i:et så ser man förjävlig ut.. PARTY!!
Men jag ska försöka skaffa mig ett liv tills ikväll vem vet kanske så träffar jag och Nina CB och GJ.. HAHAH!!



Har så tråkigt så jag sitter och kollar på hundar. HAHAHA!!

Kolla ba sååå söt. lätt att jag skulel kunna ha en mops. Hahah


Eller varför inte en bulldog.


Fast min och Idas Leo ligger bäst till..


Igår på Let´s dance  så sa Blondinbella något riktigt smart.
" Klart jag är ledsen ibland. Jag kan tycka att det till och med kan vara bra att vara ledsen för annars så skulle man ju inte veta när man är glad."
HAHHAHAHAH jag dör så underbart bra människa..

Kram Josse

Kommentarer
Postat av: IDA

våran leo är alltid på topp

2009-01-24 @ 21:41:06
URL: http://yousayso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0