Dansa som marabou luftchoklad...

Idag vare betygsnack med Jenny och det gick väl bra antar ja.
Ganska nöjd men bättre ska det blir MÅSTE..

Sen så for jag,Jessica,Jennie och mamma på stan och stor shoppa inför Jennies kalas/fest/party/middag.
Jag och Jessica skämdes lite över hon

Mamma - Vad vill ni ha för chips och sånt?
Jennie - NEJ men de räcker ju me godis.

Vi fick hon att köpa chips och popcorn
Mamma - Vill ni ha glass också?
Jennie - NEJ nu räcker det ju.
WHAT ofta man inte vill ha allt om man nu får de :O


Sen så for jag på Design 3:ornas modevisning.
Dom är riktigt duktigt alltså sjukt mycket fina saker.
Jag fastnade för en stickad väska och en rosa klänning!





Amelie du är grrrrym  räkna med att du ska göra min balklänning.. <33


Kram josse

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var ju rå pinsamt ! Inte kul :P

2009-01-30 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0