NOU DOU...

Idag började vi med projektet och först jag ba noooo för jag suger på teater,bild och musik.
Men när vi väl började och satte oss i grupperna så ändrades de snabbt.
Jag har världens härligaste grupp alla är verkligen hur sköna som helst så nu är jag pepp.
Vi har redan kommit på allt vi ska göra så de är bara att öva öva och öva. Jag vet inte hur mycket jag får säga men Cirkus, musikal, emoteater, kyrkkör... HAHAH!! 
Vi är inte normal på nått sett.
Jag ska spela musik(tror ja), scenografi och dansa. Så hela kvällen har jag suttit och kollat på danser på youtube för att få någon ide. 

" Folket berättar vad de kan spela för instrument
 - Gitarr,bas,trummor,piano,sång balbalablabalbalablaa
- blablabalablablabalablabal 
- bablabalbalablabalablablabalablab (dom kunde ju ALLT)
- Jag kan A på gitarr och lille katt  på piano. "
 
 Liiite smått pinsmat.. Hahaha 


Jag och Lydia började prata om hur de skulle bli om vi sökte till skolorna 
Hon kungliga baletten i Stockholm (tror jag de är. Och hon har sökt)
Och jag i Lund.
- Jag kan inte ens dansstegens namn nu helt omöjligt att lära sig tänk dom då på skånska!!
- JAAAA nou göur vi Rrrrrreeelei.
HAHHAHA söt tjej..






Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0