Ägg är bra för håret...

Gud va nice det är att ligga i sängen och se på Shear genius, spelar lite spel på datorn,dricker mjölk och ba mmmmm.
Jag vill lätt va med i Shear genius så himla coola frisyrer dom gör.
Idag så vare t.ex. en som hade bläckfiskar i håret. HAHA



Idag så jobbade jag och Irma på Lost dansen och det gick väl sådär men det blir säkert bra till slut.
Efter det så hade vi en liten uppvisning jag och Irma mot Anna och Sara.
Jag är såååå avundsjuk på deras dans som kan verkligen ba BAAAOVBAAAOMBAAOVV och vi ba NAAAAAANNNAAAAAAAANNAAAAA.


Sen så vart de Lyriska för hela högen -Anna.
Men det gick väl sådär jag kände att jag inte var så pepp och leden i mitt knä ploppade hela tiden asstörande.
Nästa gång dåå ni!

Satt med Elin på bussen hem. Hon är ju konstigare än jag trodde.
Hon berättade att hon hade duschat och så ringde hennes mobil så hon svara men då börjar hon frysa så hon bestämmer sig för att duscha MEDANS hon fortfarande pratar i telefon..HAHAHA <33



                      
Julia med sin sexiga gangster blick.                                             Amanada och Anna släpper loss.



Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Juhuju

Jag gillar frisyren på tjejen i lila tröja!

2009-01-27 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0