Tar man mycket av mycket så blir det...

...mycket.
Kanske det smartaste man kan säga. Det bästa är att Amanda Kreuger inte förstår det. I somras gjorde hon inte det iallafall. Då tyckte hon nämligen att vi skulle göra så här mycket pastasallad:


utan pasta, för den kommer här:


till så här många personer:

(alltså fem)

Hennes familj fick nog äta pastasallad hela sommaren. Då kände vi oss så här skyldiga:


Det där var en trevlig sommardag.

Idag har också varit en trevlig dag. När vi hade modernt så spelades nämligen den här låten http://www.youtube.com/watch?v=Wkq-k6xNesY. En remix av By The Way, som bara kändes konstig.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Den där Amanda

Tar man mycket blir det... JÄTTE mycket :O Men jag är mäkta stolt över vår middag, och det bästa var att den aldrig tog slut!



Men det var trevligt iallafall. Hörru, Julia QBN Carlsson, Jag tycker att du ska lägga upp dina sjuuuukt bra dans filmer från denna sommar-eftermiddag. jag skulle bli glad :}

2009-01-20 @ 17:05:18
Postat av: Juliaaaa

Näe, den kan ju verkligen inte ha gjort det.. Har ni kvar nånting än tro?



Dom filmerna ska upp när jag inte har sjunkit så lågt att ingenting spelar roll. Fram tills dess ska de ligga i tryggt förvar i min dator.

2009-01-20 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0