Stugan...

Nyår var helt okej. 
Kvällen började  med att jag och Sofia åt ihjäl oss på tacos
efter de sov vi i en timme innan vi gjorde oss klara och for till Susanne och Sofia.J ..
Sen så började dom prata om alla lilja killer och jag fattade noll så jag satt me skolkatalogen i högsta hugg men de va nice.
           
......... Bilder kommer........


Nu sitter jag i stugan med min pimpade dator.
Jessica har nämligen köpt nå papper till datorn så nu är min dator Rosa,brun mönsterig och hennes zebra mönsterig, SJUKT LÄCKERT!


Nu ska vi se Sagan om konungens återkomst och äta godis.


Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: jessica

är jag en snäll syster eller vad?!

och varför jossan, de låter inte lika coolt som josse

2009-01-03 @ 00:28:47
Postat av: jossan

Ja men typ :O

Men därför att dom blir ju arga om jag säger Josse

2009-01-03 @ 19:38:27
URL: http://breakaleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0