Smygreklam och hejdundrandes bra inlägg

Nu börjar lovet närma sig sitt slut och jag sitter som mest och funderar på vad jag ska säga i mitt tal. Det går inte riktigt bra om man så säger. Illa med andra ord. Inspirationslös är jag också.

Att vi snart börjar igen har dock sina fördelar. Jag saknar danslektionerna. Och klassen. Och vårterminerna brukar alltid vara så mysiga. Förra året var den det. Jag saknar vårterminen i nian så det bara sjunger om det!

Elevensvallektionerna med diverse improspelningar, stämförsök och Mmmbop.
Öppet hus-kvällen när vi var helt slutkörda och sålda fika tills det snurrade i huvudet.
Alla vandringar till matsalen när Nina hade en gigantisk jacka på sig.
Fikafredag!
PE-veckan!!!
Valborg osv
Konfalägret
Hockeykvällen/kaoskvällen/uuuuäkvällen
Onsdagarna
9b!!!!
Göteborg
Sista kvällen med niorna
Skolavslutningen
Alla chillarraster.

Okej, det här var inte kul läsning för nån annan än mig. Jag ber om ursäkt.

Hejs

//Julia


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag gillar de.

Elevensval

Pe-veckan

öppet hus <33

2009-01-07 @ 14:41:38
URL: http://breakaleg.blogg.se/
Postat av: mamma

hihihi......vissa av dina frisyrer är ju helt klart lite annorlunda

2009-01-08 @ 15:10:34
Postat av: Rebekka

VET DU PANIKEN INFÖR SVENSKAN JAG HAR!! USCHFYBUBBLAN!

2009-01-08 @ 15:34:57
Postat av: Julia

Jamen jag med!!! Jag orkar verkligen inte ta tag i den!

2009-01-08 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0