Se och njut eller gråt...

Okej efter som alla andra gör de och jag faller för grupptrycket så ska jag nu göra en snabb genomgång av mitt 2008.
Så skratta eller gråt båda funkar ;D Hahah

Jag gör inte i nån ordning de orkar jag inte.

Jag och Elin rappar inför klassen.

Jag färgade mitt hår och de vart gult sen vitt sen vanligt.

Jag och mina favvo tjejer for till Stockholm där dom jäkla Finskarna va USCH på dom. 

Som jag sagt förut jag hade tusen skador och MVG i Idrott BORTA.

JAG och Amanda tappade bort/glömde nycklarna tusen gånger.

Inför Pe-veckan seriöst bland det bästa ja varit med om.

Vi kom 2:a i Gamen Games.

Klass 9B hade det bättre än någonsin.

Klassresan till Göteborg.

Pizzabuffé och ananas i vatten också bland de bästa.

Bye Bye 9B.

And heellloo dans och där fanns de en hel den underbara människor som jag inte                                             tänk släppa <33

Jag och Julia har blivit tajtar än någonsin vi är som polare x2.

Första gången jag går en i en klass utan Amanda känns tomt.

Stugan in my heart.

Jessica tog studenten och lämnade mig hela sommaren.

Jag började vara med de där gänget,klumpen med folk,de små liven litegran.

Jag började umgås mer med denna lilla underbara människa.
                                           Vi for till sollefteå och de lär ja ALDRIG glömma <33

Jag har varit extrem mycket med Pernilla och mer ska de bli.<33

Min första jul utan Jessica.

Jag och Sofia har vart dummare än vanligt och slutade året tillsammans.<33

Snabbt va de gjort.
Så mitt 2008 har varit helt okej men mitt 2009 ska bli ännu bättre :D

Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Julia

Osch, jag får lite pirr i magen och nästan tårar i ögonen..

2009-01-08 @ 14:19:35
Postat av: jessica

Va hemsk ja känner mej xD

borta hela sommarn, hela julen

2009-01-08 @ 15:17:07
Postat av: Sofia

Hahah du har gjort mer på det här året än jag gjort i hela mitt liv :O

2009-01-11 @ 15:40:11
URL: http://fastevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0