Sant,Falskt,Sant,Falskt...

Den här dagen har varit sjukt dryg ingen inne på msn = ingen att skriva till ingen hemma = ingen att prata med
en Sofia som ringer = mycket klagande om att jag ringde mitt i natten USCH!

Jag och Julia sitter och drömmer om gröna vindruvor utan kärnor och ost .. MUMMS va gott

Jaa något nytt som hänt i mitt liv Nää eller Juia är på G med en Rååå snygg kille(hoppas jag). Jag känner hur hon sitter och fnittrar bara genom att skriva med varandra på msn. Jag är duktigt må jag säga..
Tjaa jag saknar kvablablabal jag minns inte va David sa men dom va grymma iaf .. HAHAH!!

NU SKA JAG FARA OCH SE PÅ SEX AND THE CITY  HOS PERNILLA YES MIN KVÄLL ÄR RÄDDAD.

Kram Josse


Kommentarer
Postat av: jessica

hur många gånger har du inte sett slutet på den filmen xD

2009-01-08 @ 20:24:45
Postat av: elo

Vad har julia hittat för kille :O :O :O :O :)

2009-01-09 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0