Lilla pingu akta dig för Harry Potter och Alfons

Talet är över. Jag är glad. Och lättad. Nu har jag bara ett mysigt (not) spanskaprov som ligger och väntar på mig imorgon. Därför ska jag besöka en av mina vänner alldeles snart; www.glosboken.se

Ikväll hade jag jazz. Sjukt kul! Nu sitter jag här och har nyss fått reda på att jag enligt ett test på fejjan är en stadsbo. Att jag troligtvis inte varit norr om Dalälven. Pytsan! Dom skulle bara veta...

Aja, nu ska jag köra det allra sista rycket! Glosboken nästa!
Vi hörs


//Juttan


Kommentarer
Postat av: Amanda

Amanda Maria Victoria Kreuger är värd en stor applåd och kanske även en eget inlägg på er fantastiska blogg? Eller vas säger ni? Hon har nämnligen valt att byta bort midgård som startsida och istället ha er blogg där! Nu ni, ska hon banne mig bli en trogen bloggläsare :} stolt

2009-01-27 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0