Längre uppehåll

Jag har analyserat mitt skrivande en aning och kommit fram till att jag skriver mer sällan nu. Detta till trots att jag egentligen har mindre att göra. Enligt tidsberäkningen borde jag alltså kunna skriva mer. Men, som min vän Ludvig uttryckte det "Har man lite att göra finns det inget att blogga om". Fakta.

Nu ska ni därför få en beskrivning av vad som hänt onsdag-lördag.

Onsdag
- Både glada och mindre glada meddelanden, dock inte så officiella sådana, kom till min kännedom. 
- Jag fick vara med om mitt livs roligaste skridskolektion. Enda anledningen var att jag hittade min tvillingsjäl gällande idrott. 

Torsdag
 - Frivillig skidtur med fika. En mycket okej upplevelse.  
- Ett projekt sattes igång. BBP - bildbrännarprojektet. Jag började bränna ut alla mina bilder på cd-skivor eftersom jag under en längre tid misstänkt att datorn snart kommer bli smått oanvändbar. Då fick jag också mina tankar gällande datorns hälsotillstånd bekräftade. Ibland när man bränner låter det nämligen som en större båtmotor härjar i dess innandöme

Fredag
- Skridskoåkning igen. Frivillig denna gång. En intressant upplevelse Det intressantaste var ändå Amandas klädsel. Hon var mycket vacker i en orange overall.
- Jättetråkigt meddelande från en vän.
- Hemkomst från Tanzania!! Sofia kom hem och gladde oss alla!


Idag har jag sett Den Lilla Sjöjungfrun tillsammans med Matilda. För första gången i mitt liv (disneyfilmer har aldrig riktigt varit min grej). Imorgon ska jag se Herkules. Vad är då detta för påfund? Jo, det kommer från Signe som har startat ett projekt. Disneyprojektet skulle man kunna kalla det. Det går ut på att jag varje helg ska se två disneyfilmer, tror jag, och sedan skriva ett omdöme om dem. Hur det blir med omdömena får framtiden utvisa. Halva läxan, eller egentligen en fjärdedel, är ju gjord iallafall.

Nu ska jag läsa lite om Pina och göra mig iordning för en helkväll på Norrlandsoperan.

Vi hörs!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love overallen :} Tack pappsen Carlsson för att ha inversterat den :)

2009-02-01 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0