Konstigt eller bara kookooo...

Inatt så drömde jag 2 drömmar och båda var lika konstiga.

Dröm nummer 1
Det var på en balettlektion och vi skulle göra diagonalen.
Vi skulle stå i armhävningsposition och samtidigt som vi skulle komma över hela diagonalen i den där ställningen så skulle vi hålla reda på en snusdosa.
MEN min arm böjde sig inåt hela tiden så jag klarade inte av det. MYCKET TRAGISKT!



Dröm nummer 2
Jag och Amanda (klenisen) var ute på en åker och vallade Zebror. HAHAHHA!! 




Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: Rebekka

HAHAHAHHA dröm nymmer ett var ju klockers xD ahahahhahahaa men alltså jag har fått nån jäkla gräsklippare som förföljer mig i mina drömmar! Först så drömde jag att jag for till skolan på en gräsklipare men så upptäckte jag att jag glömt cykellåset hemma så jag var rårädd att den skulle bli stulen så jag gömde den i danssalen.

Nästa natt drömde jag att jag for runt på gräsklipparn och kastade ägg på alla som skulle gå och äta i matsalen. Det var kul.

Men inatt drömde jag att debn jagade mig"! Gräsklipparn! Och den var mkt större än förut!! Den var typ stor som en lastbil!!

2009-01-08 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0