Vad säger man...

Efter många sms så gav jag med mig och for till Elin igår kväll.
Min tanke när jag gick dit va OHH kul att träffa alla de va länge sen.
Min tanke när jag gick hem va OHH dom ska jag inte träffa på länge.
Vi såg Exorcisten och ALDRIG MER!
Jag är jäkligt lätt skrämd men de brukar gå över efter ett tag men de där usch!
Medans alla andra typ skratta så satt jag och Elin och grät.
De enda jag kunde/kan tänka på är den där äckliga tjejens äckliga huvud och hur de snurrade runt ÄCKLIGT eller då hon gick brygga nerför trappan.
Som tur är så har jag ju Sofia som pratade med mig tills jag somna <33









Vad säger man pröva eller prova de är den stor frågan??


Kram Josse


Kommentarer
Postat av: kubb

HAHAHAHHAHAA! Exorcisten suger! Den är ju inte ett dugg läskig man skrattar bara åt hur fult allt är :D Det värsta är ju bryggan nerför trappan jag höll på dö av skratt :D

2009-01-07 @ 21:40:24
URL: http://rubkubb.blogg.se/
Postat av: jessica

nästan lite pinsamt att vi är släkt xD

2009-01-07 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0