Från B till A...

Ja nu sitter jag i valhalla. Har just haft projketet och det gick väl bra. Bättre än förra gången iaf. Hahah
ÄNTLIGEN har jag fått bort den där jäkla låten Halleluja YYEESSS!!!
Den kännes så himla B så jag orkade inte men nu så har vi Anouk - Lost istället. PARTY

Igår så gjorde jag bort mitt tal jag skakade som tusan och pratade så himla fort men det är ju iaf över.
lyckan är total :D

Jazzen igår gick faktiskt riktigt bra vi kunde diagonlaen och allt bara fungerade.
Sen så vare bara att åka hem och fara på volleyboll.
Tror ni jag var lite död i slutet eller jag orkara seriöst inte der blev bara drygt. JAG SUGER!!

Kan även tala om att i söndags så målade jag,Jessica och Jennie tavlor. Jessicas tavlor hängde mamma upp i vardagsrummet, Jennies i kontoret och min i tvättstugan.. HAHAHAH
Jag har en talang kan jag ju säga




Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju för att din tavla passade utmärkt där, färgerna och motivet gör en så glad och det kan man verkligen behöva i tvättstugan. Tillbringar ganska mycket tid där.

2009-01-27 @ 13:35:47
Postat av: jessica

så är de inte alls xD

sämsta ursäkten någonsin, din tavla va ful helt enkelt :)

2009-01-27 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0