Efter jullovet föll allt...

Jag kan medela att mina kakor som jag skulle äta var äckliga. Det var lite små deppigt.
Men jag har ju alltid bloggkakorna jag fick av Julia..Thihi
Så TACK JULIA du är min räddare i denna mörka stund.
Den är mörkare än mörkast. Jag sitter på mitt golv och har suttit här i 3timmar och försökt skriva mitt j...a tal
min rygg värker och svenska suger.
Jag har skrivit 1½ A4 med storlek tusen och de ska jag då säga så sakta så de blir 5min PARTY...


Jag och Julia sitter och funderar på att byta personlighet till den som skolar sig genom alla teoretiska ämnen
och Julia tar idrotten också när hon ändå är på G.
Helt seriöst varför kunde man inte vara den som är översmart
som gör allt på 5min och får MVG
eller den som skiter i allt och skolkar?
Var man tvungen att vara den som sitter i timmar som någon jäkla plugghäst
och får G för man blev inge smartare.




Nu dricker jag varm choklad för att försöka bränna bort hostan eller nått
 de funkar då så bara att dricka på.



Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0