Dejtingtips

Ätbart att undvika på restaurangen

  • Vitlök, såvida han inte är en vampyr som du helst vill ska hålla sej borta.
  • Hot Sweet Chili. Chips som har ungefär samma effekt som vitlöken.
  • Ärtsoppa. När din mage bubblar över...
  • Röda vinbär. Det kan hända att han är allergisk!
  • Körsbärstomater. Vinglösa flygare som kan allt om hur man aktar sej för gaffeln.

  • Amandas punkt: Lax! Det smular och har sej.


    Repliker att avstå från

  • "Min pappa är rik, vill du hångla?" Denna kan verka lite väl skrytig och grotesk.

  • "Jag spelade golf med Kungen förra veckan. Han sa att du var ganska krävande och jag höll med." Såvida denna inte var tänkt som ett skämt så är den ingen höjdare.

  • "Tjena vindruvan, står du här och torkar?"

  • "Du skulle se mycket bättre ut om du la på dej några kilon. Jag gissar att det är ungefär vad min skoteroverall väger."

  • "Det här påminner mej om när jag var ihop med Fredrik Reinfeldt." På en dejt är denna inte särskilt respektingivande!

    Opassande kläder

  • Bröllopsklänning. Det kan anses lite väl ambitiöst.

  • Ridskor och piska. Det blir fel på alla sätt.

  • Poliskläder inklusive batong, handklovar och pistol. Män blir också rädda ibland.

  • Lejondräkt. Vi tvivlar på att du dejtar Simba.

  • Bikini. Så länge ni inte träffas på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0