Amanda har våran blogg som startsida...

...och kräver ett inlägg.

Sagt och gjort!

Det här är Amanda


Hon brukar sminka sig alldeles själv ibland


och leka Marilyn Monroe


Ibland är hon arg


och ibland vet vi inte riktigt vad hon känner


Hon ser iallafall ut så här:

när hon väntar på tåget kl. 04:00

Så här:

när hon steker i Götet

Så här:

när hon knappar kod på Lilja för sista gången

Så här:

när hon är på skolavslutning

Så här:

när hon testar chokladtårta

Så här:

när hon väntar på mat

och så här:

när hon jäser

Tack för ditt stöd!

//Break A Leg

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tackar jag tackar :) Nu känner jag mig speciell, men du framställer mig som en väldigt konstig människa... Men det är väl kanska bara sanning?

Tack iallafall :}

2009-01-28 @ 13:30:44
Postat av: Juliiia

Japp, allt i inlägget är ju fullständigt fakta!

2009-01-28 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0