ÄCKLIGT var ordet...

Nu sitter ja här mitt i ingenstans och väntar på att Jessica ska komma tillbaka så vi kan fara på IKEA WOOHOOO..
SHOPPA SHOPPA SHOPPA..


Igår såg vi på någon "thriller" som handlade om en stor fladermus. Jag kan säga att ingen i familjen fattade filmen så den va ju inte så thriller läskigt men jag vart rädd i alla fall.
Men Jag har kommit på en sak de finns ju komedi,rysare,thriller,drama o.s.v men borde de inte finnas tänkarfilm.
Det finns ju hur många filmer som helst som man inte förstår!
Jag tycker de va rå smart :D


Ja David hade varit så duktig och laggt ut 6 bilder på bdb bla på VÄRLDENS äckligaste tomte.
De såg ut som om han skulle hypnotisera alla med hans gröna ögon och sedan ta över jorden USCH!!
Jag ska ta bilden nån gång men inte nu de orkar ja inte.



HAHAHAHA!!


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0