Vad som rör sig i mitt huvud


Musik
Varför röstade jag inte en massa på Sebastian Karlsson i idol?
Frågan slog ned som en bomb i mitt huvud idag. Killen är ju begåvad! Nu snackar vi inte Do-what-you're-told-och-When-the-night-comes-falling-Sebastian utan Life-on-Mars-Start-me-up-och-alla-andra-fantastiska-låtar-Sebastian.

Vad hände med Daniel Lindström och the Beyond (tror jag de hette)?
Fanny, du vet ditt uppdrag. Om du minns.

Skola
När ska vårat skriftliga om herr Laban vara inne?
Ingen kommentar.

Hur kul har man inte om man heter Rudolf Von Laban?
Det är ju verkligen allt kul i ett!

Längtan
Snart ska jag åka till Piteå.
Ja, jag längtar! Mycket!!

Snart blir det också Stocken.
Mycket fint även det.

Återigen; Grattis Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0