Fronter är det nya apberget...

Snälla ta mig härifrån. Orka skolan... NOT
Det känns bara ovärt jag vet ju inte ens vad jag ska bli vad ska jag plugga då för.
Plus att det bara går dåligt hur mycket jag än anstränger mig och det peppar en ju inte precis.
Men men.
Våran lärare suger  på att förklara.
Så hela lektionen som va 3timmar satt jag och Anton och bara klaga.. HAHA

Läraren - Men förstår ni nu?
Vi - NEEJ
Läraren - Nähä
Sen gick hon :O Hahahah

______________________________________________________________

Nu sitter jag och Amanda och ska försöka göra våran himla referat läxa. Det går muy bien kan ja lova...NOT
Men vi får plåga oss ett tag för sen blire jazz och sista men inte minst en hel härlig bussresa hem!! <33

Får se om jag ens orkar fara på volleybollens ikväll känns inte så peppande just nu iaf men men.



MIN LYDIA UPPDATERING
Hon kom vidare från moderna idag.
Så nu äre bara att hålla tummarna för att hon ska ta sig igenom hela veckan.

MVH Josefin och Bron



Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Lydia

Haha - Lydia uppdatering! xD Va fint! O skolan verkar ju gå bra! KÖR HÅRT! xD

2009-02-16 @ 18:00:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Julia

Hej! jag visste inte att du hade en blogg, roligt! :)



Ne, de går inte. Jag har testat, de spelar ingen roll hut stort de är, de går inte! :)

2009-02-16 @ 19:19:17
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0