Lördag hela veckan...

SJUKT roligt kväll igår. Det var vekligen vad jag behövde.
En hel kväll då man bara kunde vara sig själv. Låter kanske helt sjukt men de är faktiskt några av de få människorna som man verkligen bara kan vara sig själv med.
Alla är så konstiga så man sticker inte ut :] Hahha
Vi gjorde pizza, sjöng singstar,såg på 21, åt en massa godis och pratade.



Vi ha hos Iza <33


Mästerkockarna va framme Hotell och Restaurang nästa.


INNAN FREDAG SOFIE!!!! <33


FETT GOTT fast vi åt typ tragiskt lite med tanke på hur mycket vi hade.


"Jag älskar singstar, jag älskar det mer än ditt liv Josefin"

"Du fyller år den 18 jag kommer ihåg din födelsedag för att en annan kompis fyller år då"


Kram Josse

e

Kommentarer
Postat av: camiiiiiilla

Haha, vi är typ tragiskt konstiga! Och vi har världens sämsta humor, hahah



Pusshej!

Eh....kram?

2009-02-09 @ 09:43:31
URL: http://kontinentalplatta.blogspot.com
Postat av: Sofie

AHHAHAHA, DU VET JAG ÄLSKAR DIG <3

Innan fredag, justja... Jaaa, kanske.. Eller joo.. Men, jaa. JO NU JÄVLAR!

2009-02-10 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0