Slut på de roliga...

REFERATET ÄR ÖVER...
Det gick väl sådär assvårt att få ihop max 550ord jag vill ha typ 700.. hahah
Men till slut så fick ja ihop 543ord YES...


På moderna idag så hade vi improvisation och de va hur roligt som helst.
Dagens bästa var ju ändå när Anna skulle slänga sig på golvet under några som stod stilla men när hon slänger sig så går dom bort och man höra Anna - NEEEEEEEEJ.. HAHAHAHAH!!



Nu har jag och mamma har storbakat ikväll. Morotskakemuffins, choklad kokostoscakaka och dumlekakor..MUMMS jag typ dör så gott.

MIN LYDIA UPPDATERING
Hon är fortfarande kvar och idag lärde dom sig två koreografier en jazz och en modernt.
Så imorn ska dom dansa inför juryn DAAADAADDAADAAAMM.
Nej som sagt jag tror hon kommer komma in eftersom hon är min lilla primaballerina..
LYCKA TILL

MVH Josefin och Bron


Kram Josse



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0