6 dagar kvar...

Nu kommer ännu ett av mina hata projektet inlägg men jag måste.
De går ju inte framåt alls känns de som.
Bli så less och jag orkar inte göra 5  8:or till innan tisdag.

Men Frida och Madde var ju söta.
" Ja alltså de har ja också tänkt på "

Frida berättade  att hon ska ha en alla hjärtans dags fest som ska vara sjukt överdriven..
Såå himla roligt själv ska jag vara barnvakt. HAHAH


Idag på skolan så vare Arena 2 eller 3:orna som spelade i cafeterian och de va en killa som va grym han sjöng

waiting on the world to change

ÄLSKAR LÅTEN <33

Nu sitter jag, Jessica, Jennie och mamma och ser på Du blir vad du äter.
Roligaste programet ever :D


I LOVE min adids kofta <33


Ska lära mig:
-
Att åka skateboard
Att mig ta sjukt snygga kort
- Att spela gitarr

Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0