Shake it...

Nu har ja mycket att berätta jajamensan!

Måndag: Jazzen gick asbra! Jag lärde mig hoppet sjukt stolt jag är :D 
                Sen så fuskade jag och Amanda på golv delen GANSKA så mycket. HAHAH
                Men riktigt  rolig dans vi hade. 
                En vädligt trevlig bussresa med djupa samtal som man inte ska ha med Amanda för man blir bara mobbad. 
                Väl hemma i Vännäs så vare bara att spurta till volleybollen. JAG SÖG men jag ville ändå vara dålig så!


Tisdag: Projektet är inte mitt favorit "ämne" precis och de vart ju inte bättre av att allt bara va kaos och dansen gick skit.
               MEN mitt treangel spelande va grymt, vilken naturbegåvning.
            
               Lyriskan gick faktiskt bra och för första gången.


IDAG


Imorse så gjorde jag mig klar för att gå ändå ner till busstation. Jag kom kvarteret sen gick jag hem igen och ba NÄÄ DE ÄR FÖR KALLT!!
Så jag gjorde varmchoklad och klädde på mig fett med kläder och tog en senare buss.

Baletten gick väl sådär men det var riktigt roligt att få göra någon balett "kombination" istället för bara stångövningar.
Efter det vare bara att peppa matteprov som gick extremt dåligt, Jag fattade inte ens frågorna.
Sen så dansade jag lite och det gick ju inte så bra.
Skulle fara upp på händerna men mina armar vek sig och jag fick övervikt så gjorde typ en kullerbytta och landade på höften och jag kände riktigt hur nära de va att axlen skulle hoppa hur led. AAAAJ!!
Efter den trevliga stunden så hade vi skidor (vad är poängen med sporten). Jag och Lydia skämdes lite när typ 5 och 90åringar åkte om oss. HAHAHA!!
Sista men inte minst SH till kl:16.35 drygt som få men jag och Lydia picknickar som vanligt <33 




Julia och Klenisen drog några snygga poser innan vi gick till bussen.
Ja menar vem vill inte posa efter att ha gått 30timmar i skolan och haft 2träningspass?
HELT normala alltså <33



Kram Josse



 


Kommentarer
Postat av: Lydia

FY FAN skidor asså..... O hur idiotiskt äre inte o leka lekar me skidor på fötterna! Heldummt! Aldrig mer tack!

O Julia o Klenisen är ju riktiga gangsters - gangsta in tha soouuuul (H)

2009-02-12 @ 21:04:50
URL: http://dansfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0