MVG i teknik alltså...

Jag känner ba orka blogga NÄÄ. Men jag offrar mig för laget snacka om teamwork här alltså.


Igår på idotten hade vi bad och jag tyckte de va råkul :D
Vi simade först några längder sen så vare livräddning för fulla muggar och jag och Irma va the team liksom! 
Hon släppte ner mig till botten igen.. HAHA så himla roligt
Efter det så visade jag och Lydia upp våra vattenbaletthoppskonster och nu känner ja verkligen hur MVG:et bara kommer närmare och närmare..



Igår kväll så for jag till Julia som hade bakat ohh såå underbart.
Vi satt i timmar och tryckte tigerkaka och såg på
made - Familjen matvrak    
My sweet 16 - Gud va tjock jag ser ut, stolek 32     
Idol 05 - Ja och när Måns kom in så hade han en boll på huvudet så vi tog väl bort ungefär 4-5kg hår



Sara och Anna skulle lära mig en kullerbytta.
Anna - Men dra ihop livmodern.



I love mina skor..


Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0