We belong together...

Himel vilken dag alltså.
Från 12 -17 läste jag i engelska boken The lovely bones.
Sen från 18 - 22 så gjorde jag svenska referat. INTE riktigt min grej om jag får säga de själv.
Nu är jag hel död hatar att plugga inte bra till nånting.


Nu är Lydia i stockholm och ska ha intagningsprovet i veckan.
 Glöm inte...
- Stockholmare är överskattade.
- Ditt solo (annars blire pinsamt)
- Att hela umeå + Vännäs håller tummarna.
- At du är bäst.
- Att jag och Bron alltid finns här för dej
<33


Bro, min bro, min käraste bro. Du finns alltid där när jag behöver dig för att dela min glädje eller smärta

Du förstår mig som ingen annan gör och du har en speciell plats i mitt <3

Du är den jag vet jag kan lita på, den som inte lämnar mig. Bro, min bro, min käraste bro. Dig ska jag alltid vara trogen.
 
När jag inte har dig nära känner jag mig halv. När du inte är med mig känner jag min vilsen

Bro, bro, kära bro - utan dig är jag inget
____________________________________________________
En hyllningsdikt till Bron
skriven av Josefin och Lydia.



We belong together
Like the open seas and shores
Wedded by the planet force
We've all been spoken for


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0