TACK SÅ MYCKET...

  • Först så sitter jag och Julia i Arena korridoren bara för att se om golvmaskinen tar bort en kaffefläck (de gjorde den).
  • Vi skrattade " Grattis Fredrik"
  • Vi hade ett litet "bråk" som jag vann. Mohahaha
  • Vi åt SJUKT mycket.
  • Jag skämdes ihjäl när musik 3:orna kommer och slänger ur sig
    - Hur mycket har du ätit?? :O
  • Vi dansade och vi va tydligen bra. Gissar på att hon kollade på några andra.



Julia is pepp.



Våran biff macka!


6 youghurtar, tallrik,muggar, godis papper.


Våran snöhög.
Den ska vi bestiga någon gång.


Imorn äre projektet och de kan ju gå och dö.
Jag är ungefär taggad till -10%


Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0