Love is a Marathon...

Direkt på morgonen så for jag,mamma och Mimmi till hammarhallen och såg på volleyboll.
Dom spöade Norrsjö MEN de va inte alls bra spel.

Efter segern så for jag och mamma och hem och bakade negerbollar till laget.
SOCKER FIXAR ALLT!!!

Sedan vare ännu en match men mot Glommers och den vann dom lätt med 3-0.





Ellen och Jessica taggar matchen med lite fotboll.


Vad saknas på bänken?
Joo Jag..

Bänken är min och Idas bästa vän.
Det känns som ett andra hem
Men vi vill ändå inte spela så <33


HELGENS +
- Sofia och Rockkarusellen
- singstar
- Sofie, Camilla, Iza, Evelina och julo
- Volleyboll
- Familjen  Persson finns nog inga människor som man blir gladare av
- IDA OCH BÄNKEN HERE I COME

HELGENS -
- Fel GJ meen nu har vi ju en GRJ
- Julia gör mej depp genom att berätta om allt jobbigt vi har kvar

Kram Josse




 


Kommentarer
Postat av: jessica

jojäklar va ja posar på planen ;D

2009-02-08 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0