Give me time...

Bones vare här och det gillas stort.
Jessica fick en nitaplott.. MOHAHHAHA

Fredag




Jennie skulle på disco så jag lärde hon några snygga moves.


Lördag



  
Jag och Pernilla kirrade lunchen makaroner och bacon MUMMS

Senare på kvällen vart de nån mysko danstjaffs INTE roligt alltså.
Min ändå lycka var pommes frites som vi skulle äta senare MEN det vart på McDonalds och dom är inte på topp 10 precis.
Jag va så skillad så jag glömde min biljett hemma men det fixade Ingrid ^^


Söndag





SM kval hela dagen lång U21 och U19.
-Jessica kände sig som hemma på domar stolen.
-Sofia va pepp som få.
-Alla älskar Jessica när hon tar bilder underifrån just efter match.
-Spela match va inte helt fel. Saknaden är stor.
-Alla älskar Jessica när hon köper fika.

I bilen hem hände de mycket roligt.
Jag och Ida satt och tryckte fika samtidigt som vi lekte rockstjärnor.

Radion - Och nu Alice Cooper
Ida - Men vem tusan är de?
Jag - MEN HALLO vetu inte vem de är
          HON är ju balbalaba

Jessica - De är en han!!
HAHAHAH.. Aja de kunde ju ha gått




Nu blire BECK för hela slanten kan ja lovar.


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahahah! alice cooper xD

negerbollar, mummms

2009-02-01 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0