JA MÅ JA LEVA...

Bästa dagen på länge.

- Vaknade av att mamma kom in med en massa ballonger.
- Åt frukost på Lilja med Sofia. GUD va vi åt!!
- Eftersom Julia fortfarande är sjuk så for jag till hon efter frukosten och åt tårta.
- Dansade balett. Jag och Fanny va dom bästa invandrarna i hela klassen vill ja lova.
- Efter matten så skulle DN1 även kallade  De tjocka äcklena äta upp tårtan som vart kvar och det gick väl på mindre än 1min sen vare slut.
- Såg på teater treornas teater. Riktigt bra TUMMEN UPP!
- Hem åt go middag, tårta
- Öppnade paket.. En jätte stor fin tavla, en resa till Gbg på sportlovet, Kläder ...
<33



Känner mig redan lite mognare, lite smartare, lite längre och lite gamlare!!



MIN LYDIA UPPDATERING
Hon gick vidare från igår iaf så idag har hon gjort alla helt mållösa efter sitt solo.
Men jag har inte pratat med hon nånting idag så jag vet inte hur de går men säkert MUY BIEN.

MVH Josefin och Bron



Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0