Did you give the world some love today...

Äntligen helg woohooo..



Dagen har inte varit farlig som jag tänkte att den skulle vara.
Tiden då man går till skolan är även känd som prata skit om alla tiden..
Idag vare Ida och Nina som prata på om nå människor kul vare då att lyssna på. Hahah
Första lektionen hade vi "fys"  vi var inte riktigt haj på vad som var höger och vänster så vi sabbade allt.
Stackars Ida..
Sen vare SH och jag måste säga att jag avgudar våran nya lärare HELT UNDERBAR.. Hon förstår verkligen allt.
- Hon bryr sig typ inte om man är helt bort någon gång för alla har såna dagar.
- Hon låter oss va med och bestämma när vi känner att vi är redo att ha prov för hon vill inte att vi ska känna oss
stressade.
Efter den trevliga stunden var det dags för veckans höjdpunkt sv-referat. Jag dör ju flera gånger om på en lektion.
Sist men inte minst var de Jazzen. Jag sög dock men dom andra var ju bra <33



Jag har världen lust att se på Rosa the movie.
Han är ju sjukt snygg ^^ .. Hahaha


Kram Josse


Kommentarer
Postat av: kreugern

Jag vill Gifta mig med honom. :] men det är en hemlis :P

2009-02-16 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0