D

Jaa näst sista veckan för projektet nu. Det känns ju bra jag menar klart vi hinner lägga på 6 8:or , öva hela cirkusen, fixa  kläder och sätta ihop allt på några timmar... NOT!!


Måste bara lägga in att idag va premiär för DN:S MELLANMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL.
Jucie, macka och frukt galet gott vill ja lova. Alla va helt galna efteråt men de är mysigt...HAHAH!

Jag struntade i lyriskan idag för jag har sjukt ont i knänen INTE NICE på något sätt.
Men det var nog lika bra för nu har ja gjort klart mina referat, övat på texterna till provet OCH lekt mattelärare åt Malin.
Jag tror de är mitt blivande yrke MATTELÄRARE jag var riktigt duktig om ja får säga de själv..


Nu fyller ja år om 1timme och 2min YEAH klå de ni.. he he HE








MIN LYDIA UPPDATERING
När jag pratade med hon sist vilket var vid 2 så hade hon haft balett på morgonen
och skulle ha jazz/modernt ikväll.
De är då hon får veta om hon går vidare tills imorn då det är SOLODANSERNA.
Men Baletten hade gått bra och jag gissar/hoppas att jazzen också gick som på is.
Till min stora besvikelse så berättade hon att det inte var nå många amatörer alls som hade sökt.
MEN MEN bättre lycka nästa år. 

MVG Josefin och Bron




Kram Josse

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja må hon leva..........

GRATTIS på födelsedagen, hoppas du får en riktigt mysig dag.



Kram!!

2009-02-18 @ 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0