Wonder what it is that makes the world turn slower

Eftersom den förra designen var förtäskig så bytte jag till loppandessen igen, dvs den som kirrades i samband med hennes födelsedag. Ungefär ett halvår sedan alltså. Allt jag kan säga är att bloggen blir sämre och sämre omskött och mina tankar går nästan som så att det kan vara ett alternativ att avliva den på ettårsdagen.
En gnutta kyligt kanske men man kan göra det till en fin cermoni... Lite blommor, lite avskedsgåvor, lite extra långa inlägg samt ett "Dagens skämt" och "Dagens citat" för att knyta ihop säcken. Risken finns annars att det bara blir en liten slow fade, vilken vi visserligen redan verkar vara inne i men, och dessa är inte att rekomendera. Finns en låt om sådana. Lägger nog in den i slutet av inlägget.

På torsdag bär det av mot Stockholm, något jag sett fram emot ganska så mycket (läs "väldigt mycket"). Jag längtar efter att få träffa flickorna! Tyvärr verkar det som att det skulle vara dåligt väder på söndagen, alltså baddagen, vilket inte är särskilt positivt... Jag som till och med har övningsbadat tre (!) gånger den här helgen.

Nej, klockan är för mycket för det här och jag har egentligen inte så mycket i mina tankar som ens kan liknas vid inspiration till att blogga så jag tror att jag avslutar nu. Lyssna däremot gärna på låten nedan, den är väldigt tänkvärd må jag säga.
Allt som händer får konsekvenser, ingenting förändras på en natt det är ganska skönt men samtidigt lite läskigt, tycker jag eftersom man då oftast har tid att göra någonting åt det där alltet. Oftast, som sagt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag kollade också vädret. Det skulle inte bli speciellt bra någon av dagarna :/ :/

2009-08-11 @ 23:43:10
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0