Dålig, sämre, sämst

  • Vi har ätit upp en halv ost. Stor ost.
  • Vi har suttit i en korridor på skolan som inte är våran bara för att se om en städmaskin kunde ta bort en kaffefläck. Det kunde den!
  • Vi har mer än en gång fått höra fnysningar när vi sagt att vi inte gör så konstiga saker.
  • Vi har flippat ut när vi spelat Måndagsspelet (Playing with fire).
  • Vi har tagit Sörforsbussen bara för att ha längre tid på oss att äta godis.
  • Vi har väntat i två månader på att publicera detta inlägg. Trots att det bara fattades en punkt.

Så, detta var egentligen en bloggutmaning men eftersom vi inte var begåvade nog att fullfölja den förrän en lång tid efter så känner iallafall jag, Julia, som tog tag i arbetet att visa denna för allmänheten, att vi inte har rätt att utmana någon annan.
Om just Du är sugen på att göra den kan jag dock inte neka Dig. Tror att man skulle skriva sex konstiga saker om sig själv (egentligen tror jag att det var åtta men vi låtsas att jag glömt det), så kör igång! Man kan aldrig ha så kul


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahhahaha jag skulle lätt kunna göra den. och jag skulle lätt kunna äta upp en ost!

2009-04-08 @ 23:06:52
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0