Så kan de gå om inte hatten är på.

Påsken har kommit och påsken har gått och nu är det ett helt år kvar till vi får påskägg igen.
Vi hade dock ingen påskhare eftersom pappa körde över.

Det var kring påsk och vi var ganska så små ochJag,Jessica,Ellen och pappa var på väg hem från paradisbadet då det hörs en duns.
Vi frågar vad det var och pappa tänkte att han skulle vara lite rolig och drar ett mycket misslyckat skämt
" Det var påskharen"
Vi satt och grät hela vägen hem..Hahaha

Torsdag.
Jag och Nina for till skolan och gjorde våran dans till tävlingen.
Efter några timmars dansande så for vi till Mias och åt. SHIT va gott de va!!
Sen på eftermiddagen for familjen till stugan.



Fredag.
Ja,Jessica,Jennie,Sebbe,Sandara och Krille satt och lyssnade på lite psalmer ja menar är det långfredag så är det.
Efter det så drog vi till Dollar store och stor shoppa jag och Jessica köpte bla 1-2 säsongen av BAYWATCH :D
Så det har vi suttit och kollat på hela helgen nu.

Lördag.
Vi gjorde väl inte så mycket förutom att gömma,söka och äta påskägg och jag lovar vi har gått upp typ 40kg.
På kvällen så spelade vi poker och jag vann såklart.

Söndag.
Sebbe,Sandra,Krille och Totta for hem och vi stannade kvar och SOOOLA, shit va brun jag blev!!
Jaa det var väl ungefär de som hände den dagen. hahah

Måndag.
Vi satt i en bil hela dagen på väg hem och på kvällen så vare träning.
Seriösträning.com jag,Jessica,Ellen och två killar kom och vi gjorde ingenting bra på 1½ timme.
Jessica vet jag inte riktigt vad det va för fel på men kul vare då och Ellen fick ju spela mycket. hahaha

Jennie och Hubert.


och till sist så vill jag avsluta detta väldigt värda inlägg genom att citera min kära far
" Sällan dansar en halv mungo "



TACK OCH HEJ
Kram Josse




 


Kommentarer
Postat av: nina

ofta du la ut den bilden!!! Hatet är nära!

2009-04-21 @ 23:53:11
URL: http://nierni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0