Blablablablaaa...

Nu sitter jag i en danssal och tittar när Signe, Amanda och Julia försöker göra sin läskiga dans till tävlingen den 29 April. Själv så tycker jag dom ser ut som nå gangsters ^^
Men nu börjar dom komma igång så det blir säkert bra de där...

Jag och Jessica har kommit på en ny tävling som vi har en gång i veckan alltså varje söndag.
Den går ut på att man ska gissa vem det är som står vid dörren Linnea, Kajsa eller Ida. HAHAH!!
Lika spännande varje gång.
Igår så vare det inte den bästa träningen precis. Jag och Sofia lekte OTH och kom fram till att basket är våran grej. Vi kom även fram till att ha jag, Sofia och Linnea i samma lag när alla är övertrött INTE  ger så bra spel.

GRATTIS SOFIE!!!



Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tackar tackar! Finbilden också! ^^ :)

2009-04-06 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0