APRIL APRIL...

Kan ju alltid börja med att berätta att måndan och tisdagen  var förjäkliga. I måndags gick ingenting som de skulle t.ex. jag och Julia skulle äta middag, de slutade med att de låg mat och yoghurt överallt. 




Igår var jag så less på allting skolan,dansa,datorn,människor ALLT. Det enda jag ville göra är att vara ensam hemma se på en film och äta mina räfflade salta chips som jag drömmde om hela dagen ^^ Innan dansen så var jag och Sara så galet trötta och hungriga så vi låg som nå bollar och halv sov GALET SKÖNT.


Idag så börjar vi med matteprov och det gick faktiskt riktigt bra TUMMEN UPP..
Sen så vare idrott och  de gick ju sådär i slutet Mattias ba " Du vet vad gjorde" Hahahah...
Sist Sh och där gjorde typ ingen nånting. EKONOMI SUGER!
 Men på träningen ikväll gick de asbra gud jag gjorde världens anfall (Ida du vet va jag pratar om) :D
Jag och Sofia valde även partymusiken så lyssna och njut. HAHAHAH!!


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0