en morot flera morötter...

Jag har äntligen skrivit min datakunskapsläxa om ergonomi 10p till mig.
Julia och jag har kommit på betygskriterierna för datakunskap
G om man är där utan dator.
VG om man är där.
MVG om man är där och gör något litet.
För så höga krav kan hon inte ha eftersom jag ligger på Vg+ och har raderat mitt egna prov.


Ida har kommit tillbaka från Spanien nu och hon är brun som en morot.
Hon har satt upp volleybollnät i en vecka +5år och kan det fortfarande inte hon är lika dålig som jag med andra ord.
Jag måste erkänna att jag är lite små orolig över SM som är om ca2 veckor.
Det är nästan inga som satsar och vi är aldrig alla på träningarna. Men man kan ju inte tvinga folk heller.
Efter sommaren så blir det troligen div 1 och då jäklar dom som inte satsar kommer jag personligen sparka ut klubben.



KRYA PÅ DIG SÖFIA <33


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: COACH J

EH JO, man kan tvinga folk att komma och om de är få som kommer i veckan så då ska du får höra på utskällning till dom!!!

2009-04-19 @ 23:29:01
Postat av: sofia

TACK JUICE E FIN!

2009-04-21 @ 21:55:08
URL: http://fastevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0