sommar med 1m snö = Vännäs

Ja du idag har det hänt så mycket så jag vet inte om jag orkar skriva.
Jag,Jessica och Jennie for till Frasses och åt lunch galet gott.
Jennie fick några påskgladagubbarpotatis som inte var så vidare goda men dom va ju fina att titta på och det är ju alltid nått.



Efter det så vare hem och plåga sig själv med ekonomiläxa fast det blev ju lite roligare av att sitta och planera ett bankrån med Marcus. Så nu ser mina framtidsplaner ut så som att jag ska ha några hus på ett varmt ställe, några på ett kallt ställe, några i ingenstans(typ vännäs) och självklart finns det folk som städar husen så det slipper jag och så kommer jag ha duschar av guld och diamanter...Hahaha!!

På kvällen så kom Pernilla hit och vi gjorde väl inte så mycket såg på talang, for på en cykeltur och sist så såg vi på Linas kvällsbok. Jag blev bara störd på att hon  va tillsammans med den där fula äckliga killen istället för den där söta 7:an. Men jag och Jessica skrattade ju ganska så mycket åt när killen står och försöker smälla igen dörren men hamstern är ivägen.. HAHAHAHAH!!
Så den var ändå helt okej.


VÅR I VÄNNÄS ÄR JU UNDERBART...NOOOOOT


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0