bye bye Jenny...

Idag kom Robie och kollade när vi hade lite balett och jag tror alla var ganska så nervösa eller jag var då de. hahah!!
Det troligaste var ändå att alla danslärare pratar jämt om hur viktigt det är att vi äter bra och inte hoppar över några måltider och sånt och så idag när vi stretchar så hör vi
Robies barn - Kolla jag har fått en chokladboll
Ingrid - Ooh lycko dig men får du äta sånt
RB - Jaa jag fick inget frukost så..
HAHHAHA.. Där ser man.

Efter lunch så hade vi våran sista lektion med Jenny BUUHUU. Den var sjukt rolig och hon måste ju haft världens sockerkick helt crazy.
Kommer sakna Jenny men hon kommer säker tillbaka hoppas vi
<33 


Ikväll så blir det en hel kväll med Jennie Pizza, coca cola och talang
med andra ord så ska vi bara chilla. ´

Jennie var rålycklig
"
Jag var hos skolsköterskan idag och vägde mig och jag vägde 30.2kg. JAG HAR ALDRIG VÄGT ÖVER 30KG FÖRUT VISSTE ÄR DET BRA :D "
Jaa vad kan man säga förutom Grattis tjejen.






Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0