Jag och Elise drar på bugg SM...

Ekonomin är över men fråga mig inte hur de gick för jag vet inte om jag svarade på rätt saker.
Men de är över nu och det är de som är de viktiga.


Idag när jag satt på bussen hem så hände de en del roliga saker.
1 - Det var en kvinna som hade en nackkudde fel håll. Kanske var det för att hålla upp huvudet vem vet.
2 - En gammal dam hade EMD - Baby goodbye som ringsignal  de va ju ganska så fräsigt tyckte ja.
3 - Två tjejer satt och pratade om en enkät som dom gjort då ena tjejen säger
"Men jag läste inte frågorna utan jag kryssade bara för något och ibland så ritade jag över mitt kryss och kryssade i en ny ruta bara för att de skulle se ut som jag tänkt"
Tänk vad man ska vara med om när man glömt Mp3:n hemma.


Josefin du är en ond jävlen // Ida
Men just nu så ser jag de som en komplimang..

Morfar har kommit till Sverige nu snacka om överraskning de trodde jag inte.
Nu sitter han och ser på nyheter och har gjort de i 2timmar HUR MYCKET KAN HA HÄNT I VÄRLDENS JAG FATTAR INTE :O
"Vi har frågat 8 000 ungdomar mellan 15-18år om dom tänkt dricka på valborg och det var få som svarade ja"
Men seriöst hur dum får man va?? Tror dom att alla var ärliga eller??


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: jessica

nej såklart inte dom tror att de är sant!!

men dom går ju ut med sån statistik för att de ser bra ut ju...

2009-04-29 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0