00.21 GOOO NATT...

Död av Josefins dåliga dag kl:23.43 27/4 -09..
-Vaknade och hade en morgon som varken va bra eller dålig den ba gick.
-Såg Julia springa till bussen det var ju dock lite kul i sådär 20sek.
-Balett njaaaa inte idag.
-Spelade piano och aah Amanda,Nina och Ludvig borde få ett pris för att dom orkar med mig.
-Engelska NP talking med Nina och vi klarade de så status till oss.
-Jazz gick super, dios mio va grym jag är...NOT
-Plugga med Julia och tro de eller ej men de va typ roligast på hela dagen.
-Volleyboll och att träffa Idisen och en Sofia med överskottsenergi x1000 kan inte misslyckats.

Idag så har jag lärt mig att sluta tänka kan vara det bästa.
Glömma allt och bara va.

That I lied
When I said I'm over and done with you
I lied
When I said it didn´t hurt
I lied

I've got a piece of you in my soul
I really tried I was left in the cold
I didn´t know it could be this strong
Now I can´t let it go 

  



PÅ TORSDAG SÅ FAR VI TILL SM!!!!!
AAAHH JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ DE GÅR INTE :D



Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0