Idag är inte igår...

Är så less på allt jag orkar inte!!
Idag på baletten så stod jag bara och sparka med benen men det är ju kul de med.
Fick dock 1p från MVG på matten så jag är ju ganska smart jag..
På lyriskan så skulle vi göra en massa lyft och jag och Signe var inte så jätte duktiga om jag får säga de själv utan faktiskt riktigt kassa.
Vi tappa varandra hit och dit  och var bara osmidiga ni kan ju alltid fråga Anna..HAHAH!

Öppet hus på hammar var en flopp i år. Ingen Simon eller Hilda och ingen syslöjd med Åsa det är ju för tragiskt vad ska man då roa sig med?
Ja jag säger då de dagens ungdomar. När vi va unga så hade vi då iaf musik i korridorerna.
Jag menar öppet hus med 9B = PARTY
Sälja MASSA fika i Oasen
Sitta och bara var dryg i Oasen
Lyssna/sjunga/spela musik i Oasen
Göra fysik hemprov i Oasen




Idag så åkte Ida till Spanien med beachvolleybollen FUSK.
Hoppas att ni får regn och att bollarna går sönder <33


Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0