Find me here, speak to me...

I want to feel you, I need to hear you

Efter diverse klagomål från Ammi tänker jag som så att det kan vara dags att höra av sig lite här. Men jag har ingenting att skriva. Är bara tämligen less för tillfället och längtar till påsklovet. Det blir grejer det.
- Ett besök från Falun
- Ett besök från Stockholm
- Ett besök i Stockholm
- Ett besök på Orionteatern och Bounce
- Ett besök hos familjen Sandström för att fira sextonåringen
- Ett besök nånstans för att se julshowsfilmen som jag visserligen sett men

Men innan det blir av ska jag ha ett spanskaprov som jag inte har pluggat ett endaste dugg till och skriva en dikt till svenskan. Eventuellt även göra lite överblivna mattetal.

På återseende om en vecka eller så!

Kommentarer
Postat av: amund

vadå om en vecka :( saknar ju dina inlägg. skriv bara om nåt meningslöst, det gör jag :D vi ses imorgon :D :D

2009-04-05 @ 14:01:07
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0