Vem plockar upp dej när du är nere?

Okej, så farligt är det inte. I själva verket kan jag inte påstå att jag är särskilt nere. Låten är dock fin.

Återigen är vi tillbaka i jag-träsket och äntligen har jag kommit på vad det kan bero på (förutom att en blogg är en officiell dagbok och dagböcker brukar vara skrivna i en inte allför dold jag-form). Anledningen kan vara den att jag inte har så mycket att berätta om. Inget speciellt ämne, inga speciella händelser. Sannerligen, bloggen behöver ett tema.

Det finns med som den behöver också. Presentation, outfit... Jag har sagt det förut och jag säger det igen; att det blir en halvårspresent är inte helt otroligt!

För övrigt kan jag meddela att fejjan är tröttsam, jag är fundersam, balett är roligt, Vännäs är litet, Bjurholm är mini och Lisa Nilsson fantastisk.

Dagens citat
Nu snurrar det väldigt mycket här. Hej, vilken speed!!

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0