Köp tunnbröd utanför Konsum!

Vi inleder med smygreklam..

För en gångs skull sitter jag vid den dator där de flesta av mina bilder finns. När jag har möjlighet så passar jag naturligtvis på att titta på dessa. Självklart hittar jag då händelser som jag saknar och längtar efter och dessa ska jag nu dela med mej av.



Nyårsläger i Hemavan


Den här dagen för ett år sedan. På väg mot Stockholm. Helt okej.


Elva veckor, elva städer. Även detta helt okej.


Behöver jag säga nåt?


Juletider!


Tjenare Tarzan! Resan, våra besöksoffer...


Jag saknar det, trots allt.

Jag önskar att jag kommit på något bra citat men för tillfället är det helt tomt i mitt huvud. Däremot kan jag lista gårdagens erfarenheter:
- Inger Alvén är cool.
- Signe är minst lika cool.
- Dansare är äckliga.
- Ibland är biffar så hårda att man kan studsa gaffeln mot dem.
- Skriva spanska en fredagskväll är drygt.
- Tacobuffé är gott.
- Loppan är kul.
- Det blir synd om hennes barn.

Sisådärja! Nu ska jag ge mej ut på något promenadlikande hade jag tänkt mej.


Kommentarer
Postat av: Den äldsta systern

Alltså, jag måste bara säga att paret i mitten ,som representerar juletider, är sjuuuukt snygga!!

2008-09-27 @ 13:59:59
Postat av: Julia

Jag är benägen att hålla med. Jag hoppas att det var okej för dom att visa sin skönhet?

2008-09-27 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0