4 + -4

= 0 ...


För det första så är det Julia som ljuger hon är lika dålig som de som skrivit häftet vi fick på sh där dom kom med dom dåligaste förklaringar.


"det roligare var ju när vi stod i en lång cirkel"
Om du inte visste så säger du på en lång rad ELLER i en cirkel.


"Josefin och Julia var ute och gick med deras hund Fiffi.
Plötsligt försvinner Fiffi.
-Vi måste ju leta efter hon!! säger Josefin.
Julia tittar upp i luften och skriker FIIFFFFFII..."

Visst teater är inte sant men du skämtade ju inte när du gjorde de. Haha!


Jo David jag är sjukt grym men ta det lungt jag kan lära dej. Hahaha!

............
Dagens lektioner.

Hade första balettlektionen idag och det får ett stort + i kanten. Jag gillare ;D

Min matte lärare är ju sjuk,
vi ska räkna 6sidor varje lektion men han pratar bort säkert halva INTE OKEJ..

Innebandy på idrotten Dios mio va grymma vi va........ NOT!


Julia - De smakar inte som grädde utan som sötgrädde!
 ............


Djurdansen blir bara bättre och bättre. Amanda gör ett otroligt bra jobb!

Idag va  ja och Julia ovanligt trötta, blöta och så luktade ÄCKLIGT!!


Jag är så trött i benen och ikväll blire träning Woohooo!


Dagens skämt.

Läraren ger lilla Sara en mattelektion.
- Sara om jag ger dej två kaniner, sedan ytterligare två kaniner och sedan ytterligare två kaniner
hur många kaniner har du då?
- Sju. Säger Sara glatt.
- Nej lyssna noga nu. Om jag ger dej två kaniner sedan ytterligare två kaniner och sedan ytterligare två.
hur många kaniner har du då?
- Sju. Svara Sara igen.
- Vi försöker på ett annat sätt. Om jag ger dej två äpplen sedan ytterligare två äpplen sedan ytterligare två
hur många äpplen har du då?
- Sex.
- Bra! om jag ger dej två kaniner sedan ytterligare två och sedan ytterligare två
hur många kaniner har du då?
- Sju.
Lärarens tålamod är slut.
- Hur sjutton får du ihop att tre omgångar med kaniner blir sju?
säger han högröd i ansiktet.
- För det blir sex kaniner plus den jag redan har hemma.

Kram Jossan!



Kommentarer
Postat av: Frida

ja ellerhur!? man hinner inte precis med 6 sidor VARJE lektion :S

2008-09-04 @ 10:46:46
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0